PracaGrupypl.praca.dyskusjeGE Capital Bank › Re: GE Capital Bank
  • Data: 2003-05-03 16:11:59
    Temat: Re: GE Capital Bank
    Od: "Mara" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ireneusz Pełech" napisal:

    > W moim wypadku do rozmowy face2face nie doszlo, bo Pan, ktory dzwonil z
    > firmy, ktora musza ludzi do GE Capital, spytal czy mowie bliegle po
    > angielsku (chociaz tego nie napisalem w cv, a aplikacja byla na inne
    > stanowisko, ktorego jeszcze nie bylo w ogloszeniach). Ja powiedzilem, ze
    > nie mowie biegle, a raczej jestem nastawiony na czytanie dokumentacji i
    > pisanie. No i nasza rozmowa sie skonczyla. Ogolnie tak jest duzo
    > obcokrajowcow, z ktorymi trzeba sie dobrze dogadywac.

    Jesli chodzi o rozmowe wstepna to mam juz ja za soba. Kilka pytan
    dotyczacych moich umiejetnosci, doswiadczenia, planow na przyszlosc i krotka
    wypowiedz w jezyku angielskim. Wszystko nie trwalo dluzej niz 10 mimut i tak
    jak w twoim przypadku takze byla to rozmowa przez telefon.
    Teraz bardziej interesuje mnie nastepny krok kwalifikacji, czyli rozmowa
    bezposrednio z pracodawca. Moze ktos z was juz to przezyl i moglby podzielic
    sie wrazeniam.

    Mara