PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinlandia › Re: Finlandia
    From: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Finlandia
    Date: Sun, 30 May 2004 18:45:16 +0200

    Użytkownik "jaQbek" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości
    news:opr8sx0ziy7m54c6@pop3.poczta.onet.pl...

    > Obrazki? Z moich studenckich czasów popularne (ja w nim jednak nie
    > uczestniczyłem) było zarobkowanie w Finlandii na sprzedaży kolorowych
    > obrazków odbiajnych na ksero. Było to tandetne, ale ponoć Finowie kupowali
    > to, i to za całkiem przyzwoite pieniądze. Choć moze trochę z litości ...

    na alt.pl.skandynawia jakis czas temu byla rozmowa na ten temat, zdaje sie
    ze sprzedaz "obrazkow" juz nie przejdzie. Tzn ludzie narzekali ze nikt od
    nich tych "arcydziel" kupic nie chcial, a ludzie mieszkajacy w krajach
    skandynawskich narzekali na naciagaczy usilujacych sprzedac szajs (bo prosba
    o narysowanie czegokolwiek na miejscu nie przechodzila, tzn artysta szybko
    sie zmywal ;)

    pozdr
    Asiek