PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a praca › Re: Facet po 50-tce a praca
    From: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Facet po 50-tce a praca
    Date: Fri, 18 Mar 2005 00:11:49 +0100

    Thu, 17 Mar 2005 20:08:15 GMT, Andrzej napisał(a):

    > Od razu widać że nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Może i nie mam, ale zaufania raczej też już raczej nie mam.
    "Wszystko" się we mnie już wypaliło. Nie wierzę już w jakieś
    wspaniałomyślności. Trochę na tym świecie, w Polsce już żyję.

    > Po założeniu działalności gosp. musisz co miesiąc płacić ZUS, czy masz z
    > czego czy nie. W związku z tym większość osób, w każdym razie tych mi
    > znanych nie uruchamia działalności bo nie ma gwarancji powodzenia.I właśnie
    > dla takich jest moja fundacja. Refunduję zapłacone składki ZUS przez 1/2
    > roku, dzięki czemu można spokojnie działalność rozkręcić, bez obaw o haracz
    > na rzecz skarbu państwa. A więc fundacja nie jest dla pracujących, ale dla
    > bezrobotnych, którzy chcą zrezygnować z bezrobocia i coś robić.

    Ciekawa jestem co dalej, jak z tej działalności np.nic nie wyjdzie, nie
    przyniesie żadnego zysku...a dług Tobie po pół roku ktoś będzie musiał oddać
    (tak sądzę). I wtedy przyjdzie do domu windykator :-(

    > Jeżeli zaś chodzi o "dorabianie" na fundacji, to jak narazie wydałem na nią
    > kupę własnych pieniędzy, a nie zarobiłem ani grosza w żadnej formie. I
    > insynuacje na ten temat są co najmnj nie na miejscu.

    To pięknie, ale ciekawa jestem w takim razie skąd miałeś pieniądze, skoro
    nie zarobiłeś ani grosza w żadnej formie.
    Ponadto ciekawa jestem ile już osób dofinansowałeś na prowadzenie przez nich
    działalności gospodarczej.

    --
    Kaja