PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Ekwiwalent za urlop, gdy praca na czesc etatu. › Re: Ekwiwalent za urlop, gdy praca na czesc etatu.
  • Data: 2005-08-02 16:43:25
    Temat: Re: Ekwiwalent za urlop, gdy praca na czesc etatu.
    Od: Jacek Grotnik <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Aug 2005 18:06:43 +0200, "Nikiel ;-\)"
    <n...@p...fm> wrote:

    >Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Jacek Grotnik
    ><j...@u...wp.pl> wystukał[a]:
    >
    >Ostatnio to przerabiałam więc podpowiem ;)
    >
    >(średnia z trzech miesięcy)/(współczynnik ekwiwalentu*wymiar etatu)=
    >ekw. za urlop na jeden (8h) dzien
    >
    >To co ci wyszło dzielisz przez 8 godzin i mnożysz przez 48 (czyli tyle
    >ile godzin zostało).
    >
    >Np.
    >średnia z trzech miesięcy = 500 zł
    >wsp. ekw. w 2005 roku =21
    >1/2 etatu
    >500/(21*1/2)= 600 /10,5=47,62 zł
    >47,62 zł/8h = 5,95 zł za 1 godzinę urlopu
> [...]

    Z jakich przepisów wynika, że dzielisz współczynnik 21 przez część
    etatu na jaki jestes zatrudniona? Bo mi powiedzieli, że współczynnka
    nie pomniejsza się proporcjonalnie do wymiaru etatu i wyliczyli przy
    1/4 etatu tak:

    500/21= 23,81zł
    23,81zł/8h=2,97zł za jedną godz urlopu
    2,97zł * 48 godzin=142,56

    Uważam to za skandal!!

    Zgadzam się z tym co piszesz powyżej bo i mnie tak wychodzi na zdrowy
    rozum - niestety na koncie mam co innego ... :-((