PracaGrupypl.praca.dyskusjeEMAR lub EMAR'S - Ostrzeżenie › Re: EMAR lub EMAR'S - Ostrzeżenie
  • Data: 2005-04-16 22:21:04
    Temat: Re: EMAR lub EMAR'S - Ostrzeżenie
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie w sumie zastanowiło raczej to, że na Allegro taki zestaw idzie nabyć za
    niecałe 700 zł. I to by się zgadzało skoro ów Pan na jednym zestawie wyciąga
    ponad 500 (reszta pewnie idzie w górę). Oczywiście można nabyć na raty i w
    ogóle dostać to od ręki a pierwsza rata po 3 miesiącach. Pomijam akurat ten
    towar (bo ani to rewelacja, ani cena niezbyt interesująca) ale spodobał mi
    się sam pomysł nachodzenia ludzi po domach i prezentowania towaru. Może mam
    duszę domokrążcy? :)

    Z drugiej strony znajoma nabyła te ściereczki i po roku używania się
    poniszczyły.

    Z poważaniem
    Juzek Kocimientka