PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwny pracodawca › Re: Dziwny pracodawca
    From: "Papa5merf" <P...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dziwny pracodawca
    Date: Thu, 29 Apr 2010 18:07:17 +0200

    Órzytkownik "jcm" napisał:
    > Kradzież zawsze pozostanie kradzieżą, nawet w takim przypadku.
    > Już bardziej sensowne byłoby, jak pisałem powyżej, zakręcenie się wokół
    > klientów, skopiowanie bazy tychże, jeśli czuje się na siłach, żeby
    > rozwinąć działalność na własny rachunek. Inaczej, taka kradzież to tylko
    > potencjalne kłopoty, narażenie własnej reputacji w środowisku zawodowym, w
    > branży, i ogólny niesmak.

    tak na marginesie to jak można okraść złodzieja, ha ha ha?:O)

    to nie żadna kradzież, co najwyżej tak zwana kradzież kompensacyjna, ale za
    dużo z tym zachodu, podobnie jak z sadami, wiadomo, nalatasz się, wywalisz
    dodatkowo masę kasy a efektuf jak zwykle brak:O(
    nawet tych kompuf nie musi kraść, po prostu wywali je do najbliższego
    śmietnika, bo po co mu one, no cóż, nażędzie pacy zużywa się jak każde inne,
    nawet tych kompuf nie musi wynosić, wystarczy ze takowy spadnie niechcący z
    biurka z wysokości 2 metruf i nieszczęscie gotowe:O)