eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnejRe: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2006-09-29 23:20:26
    Temat: Re: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 29 Sep 2006 22:30:21 +0200, Irving Washington
    <m...@d...doPLer> wrote:

    >>> Zawsze należy uprzedzić klienta a najlepiej zapytać, czy może
    >>> zaczekać.
    >> A ja nie lubie jak mnie ktos pyta czy zaczekam, czy chce zeby mnie
    >> przelaczyl do innego dzialu ktory zajmie sie sprawa.
    >Nie ma reguły dot. stosunków międzyludzkich, która działałaby w 100%.
    A pisales tak jakby 100% regula byla koniecznosc pytania czy klient
    moze zaczekac. To chyba regula powinno byc pytanie czy mozna spytac
    czy klient moze zaczekac ;)

    >> I tu mi sie przypominam 9330 tepsy gdzie w kolko powtarzaja
    >> "wprowadzenie zlecenia chwile potrwa czy zechce pan poczekac?",
    >He he. Nawet wiem, kto ich tego nauczył :) Tyle, że bardziej powinno się
    >klientowi mówić co się robi, niż stale pytać o to samo. Równie
    >wkurzające byłoby powtarzanie w kółko "cieszę się, że mogłem pomóc" etc. :)
    "Wpisuje Pana zlecenie do systemu. To chwile potrwa..." ;)
    "System przetwarza dane, przepraszam ze oczekiwanie..."
    "Teraz siedze i patrze w monitor na ktorym mam 'prosze czekac i
    powiedziec klientowi ze to potrwa!'"

    brrrr ;)

    Ostatnio dzwonili do mnie z jakims badaniem satysfakcji klientow 9330
    tepsy. Powiedzialem ze bede mial czas za miesiac, a moze dwa, na
    zabawe a na razie musze zajac sie praca. Mowiac ich jezykiem kazalem
    im troche poczekac :D

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1