eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2006-09-29 20:30:21
    Temat: Re: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    WAM napisał(a):
    > On Thu, 28 Sep 2006 19:09:28 +0200, Irving Washington
    > <m...@d...doPLer> wrote:
    >
    >> * Przełączanie rozmowy bez uprzedzenia to drugie z ultra dań dupy przez
    >> telefon. Zawsze należy uprzedzić klienta a najlepiej zapytać, czy może
    >> zaczekać.
    > A ja nie lubie jak mnie ktos pyta czy zaczekam, czy chce zeby mnie
    > przelaczyl do innego dzialu ktory zajmie sie sprawa.
    Nie ma reguły dot. stosunków międzyludzkich, która działałaby w 100%.

    > I tu mi sie przypominam 9330 tepsy gdzie w kolko powtarzaja
    > "wprowadzenie zlecenia chwile potrwa czy zechce pan poczekac?",
    He he. Nawet wiem, kto ich tego nauczył :) Tyle, że bardziej powinno się
    klientowi mówić co się robi, niż stale pytać o to samo. Równie
    wkurzające byłoby powtarzanie w kółko "cieszę się, że mogłem pomóc" etc. :)

    pozdrawiam
    Maciek


    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie
    A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1