PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziecko do przedszkola - mama do pracyRe: Dziecko do przedszkola - mama do pracy
  • Data: 2007-06-05 15:26:44
    Temat: Re: Dziecko do przedszkola - mama do pracy
    Od: jerry <...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja np., jako czlowiek, ktory nie chodzil do przedszkola, reprezentuje
    > calkowity brak umiejetnosci wspolzycia z innymi ludzmi i brak
    > umiejetnosic spolecznych :D

    wiesz, nie wszyscy w wieku 6 lat uczyli się o fazach księżyca...
    Ja dla przykładu to taki tępy byłem, ze w tym wieku uczyłem się w
    zerówce czytać i liczyć z książki "Mam 6 lat". Teraz za to pokutuję -
    tylko studia wyższe i tylko 2 fakultety, słaba branża IT, jakieś tam
    stanowisko kierownicze, a fazy księżyca zrozumiałem podczas kursu
    żeglarskiego oraz nurkowego...
    Teraz jako szczęśliwy ojciec mam dylemat... Kupić w antykwariacie "O
    obrotach ciał niebieskich" i czytać córce do poduszki, czy też posłać za
    5 lat do przedszkola i dać jej tak samo piękne i beztroskie dzieciństwo
    jakie i ja miałem...