PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziecko GreenCardowca [OT] › Re: Dziecko GreenCardowca [OT]
    From: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dziecko GreenCardowca [OT]
    Date: Fri, 24 May 2002 17:56:55 +0200

    Dwa punkty:
    1. serdecznie witamy w gronie Greencardowcow !!! zamelduj sie do kogos z nas
    czy masz ochote
    aktywnie nas wspomagac (www.polonia-it.org powoli ale ruszyla:-)))
    2. dziecko: najpierw musisz sie na jeden z tych wariantow zdecydowac.
    jesli sie zdecydujesz na wpis do steuerkarty to
    idziesz do ordnungsamtu lub einwohneramtu i tego wpisu dokonujesz (20
    minut)

    Kindergeld dostaje sie az dziecko SKONCZY sie uczyc.

    posdrofka
    Thomas
    Hamburg

    acl4kg$l1p$...@n...gazeta.pl...