PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoradca BPH - Assessment Center › Re: Doradca BPH - Assessment Center
    From: Carbo <c...@c...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Doradca BPH - Assessment Center
    Date: Wed, 04 May 2005 22:16:09 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@dpa217.neoplus.adsl.tpnet.pl

    EastSideKilla napisał(a):

    >>Pani Joanna Z.? :)
    > Pani Magda L.

    Jestem prawie pewien, że ją też spotkałem.

    > Ta miła Pani powiedziała, niby 2 h ale w takim razie czemu tak wcześnie każą
    > mi wstać (8,00 am), dali mi znać troche za późno (2 dni), żeby kombinować
    > nocleg w stolicy.. ehh

    Skoro dwie godziny to będzie dwie ;) Może na 8, bo potem jeszcze ze 3
    grupy są.

    > Po angielsku cała dyskusja czy jakaś tylko jej część?

    Cała rozmowa. Kobieta rzuciła temat, a potem gadaliśmy przez 15 minut. I
    jeszcze krótki tekst do napisania.

    > Czyli tak naprawdę to nijak można się do tego przygotować, nie wiadomo co
    > stado psychologów może mi biedakowi zgotować, pozostaje chyba tylko być sobą.

    Zasadniczo to tak.

    > Wymyślać na freestyle'u to ja troche potrafie ale chyba to nie wystarczy.
    > Pozostaje satysfakcja, że jak to gdzies napisali: Samo dostanie się do etapu
    > AC to sukces, że tylko elita jeździ do Wawy... ;D

    A tam Ci powiedzą, żebyś nie przejmował się jeśli się nie dostaniesz, bo
    wiadać nie spełniach i super sprecyzowanych wymagań :)

    > No ale nie dowiedziałem się czy Ci się udało :)

    Nie. Ale to był inny konkurs i inna bajka.

    > Dzięki za rzeczowe informacje, napewno wykorzystam przynajmniej po części..

    Na Chmielną pewnie jedziesz, więc windą na 5 i po wyjściu z windy w lewo ;)

    Pozdro
    Paweł