PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoradca BPH - Assessment Center › Re: Doradca BPH - Assessment Center
    From: "EastSideKilla" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Doradca BPH - Assessment Center
    Date: Wed, 4 May 2005 19:36:17 +0000 (UTC)

    Carbo <c...@c...com> napisał(a):

    > Gratulacje!

    Dziękuję, to mój pierwszy raz więc jest mały stres.

    > Pani Joanna Z.? :)

    Pani Magda L.

    > I może potrwać jakieś 5 godzin, więc lepiej się do tego przygotować.
    > Moze pomyśl czy nie lepiej przemocować jedną noc w Wawie, bo inaczej pod
    > koniec to możesz być mocno padnięty.

    Ta miła Pani powiedziała, niby 2 h ale w takim razie czemu tak wcześnie każą
    mi wstać (8,00 am), dali mi znać troche za późno (2 dni), żeby kombinować
    nocleg w stolicy.. ehh

    > AC to przede wszystkim obserwacja człowieka i jego zachowań w różnych
    > sytuacjach. W moim przypadku było 6 osób + 4 panie z BPH. Dawały zadania
    > na sprawdzenie jak człowiek potrafi pracować w grupie. Pewnie będzie
    > jakiś test kreatywności - wymyśleć hasło reklamowe dla parasolki itp.
    > Problem do dyskusji w grupie - umiejętność argumentacji i przekonania
    > innych do swoich racji. Dyskusja po angielsku. Na koniec tego
    > wspanialego dnia dostaniesz stos kartek z testami psychologicznymi,
    > które rozwiązuje się zbyt szybko, żeby cokolwiek przemyśleć.

    Po angielsku cała dyskusja czy jakaś tylko jej część?
    Czyli tak naprawdę to nijak można się do tego przygotować, nie wiadomo co
    stado psychologów może mi biedakowi zgotować, pozostaje chyba tylko być sobą.
    Wymyślać na freestyle'u to ja troche potrafie ale chyba to nie wystarczy.
    Pozostaje satysfakcja, że jak to gdzies napisali: Samo dostanie się do etapu
    AC to sukces, że tylko elita jeździ do Wawy... ;D

    > Ogólnie fajna sprawa.

    No ale nie dowiedziałem się czy Ci się udało :)
    Dzięki za rzeczowe informacje, napewno wykorzystam przynajmniej po części..

    Pozdrawiam

    P.E.