PracaGrupypl.praca.dyskusjeDopłaty za dojazdy do pracyRe: Dopłaty za dojazdy do pracy
  • Data: 2007-12-12 08:30:03
    Temat: Re: Dopłaty za dojazdy do pracy
    Od: "tumek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "feiran" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e1234c0d-754b-451d-aa8d-37f60fae0747@v4g2000hsf
    .googlegroups.com...
    Witam.
    Pracuję poza miejscem zamieszkania ( w innym mieście - odległość ok 30
    km ).
    Czy za dojazdy do pracy przysługują mi jakieś ulgi-dopłaty?

    dopytaj sie w ksiegowosci , wiem ze taki przepis istnieje - ja np wiecej
    dostaje ( ale i tak to chyba jakies marne kilka zlotych) za to ze mieszkam w
    miescie X a pracuje w miescie obok - odleglosc w km nie gra tu roli. Jak
    mieszkalem w miesjcu-miescie prowadzenia dzialalnosci mojej firmy to nie
    dostawalem za to kaski - ksiegowa bedzie to wiedziala bo to prawdopodobnie z
    automatu dziala. Ale dokladnie nie wiem