PracaGrupypl.praca.dyskusjeDopłaty za dojazdy do pracyRe: Dopłaty za dojazdy do pracy
    From: Marcin <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dopłaty za dojazdy do pracy
    Date: Wed, 12 Dec 2007 07:08:43 +0100

    feiran pisze:
    > Witam.
    > Pracuję poza miejscem zamieszkania ( w innym mieście - odległość ok 30
    > km ).
    > Czy za dojazdy do pracy przysługują mi jakieś ulgi-dopłaty?

    Pomyśl: gdyby istniały taki dopłaty i były zależne np: od odległości to
    ja bym mieszkał w np: Krakowie. Kto by mi udowodnił że tam nie mieszkam.
    Co innego adres zameldowania ale to w miarę możliwości zameldowałbym sie
    u jakieś cioci nad morzem lub w górach. Okazało by się że nikt nie
    mieszka tam gdzie pracuje.
    Ale może o czymś nie wiem? Wiem na pewno że jak Ci pracodawca
    zasponsoruje to masz ale to dobra wola pracodawcy.

    Z tytułu dojazdów z innej miejscowości do pracy możesz zwiększyć sobie
    koszty uzyskania przychodu, co spowoduje kilka złoty więcej miesięcznie
    do wypłaty (o ile już tego nie masz).

    Pozdrawiam
    Marcin