PracaGrupypl.praca.szukana======> Domowe Strony WWW / od 60zl. <======Re: ======> Domowe Strony WWW / od 60zl. <======
  • Data: 2003-10-23 08:43:54
    Temat: Re: ======> Domowe Strony WWW / od 60zl. <======
    Od: "Strony Domowe WWW / Ziggy-Net" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A juz myslalem, ze nikt nie czyta tych pie***** w "Re-".
    A Ty myslisz, ze Twoje strony sa piekne? Ja sie nie chwale, ze
    jestem profesjonalista tylko amatorem, ktory sam sie nauczyl.
    A poza tym nie mowi sie "com powiedział" tylko "co powiedzialem"
    a to jest jednak drobna roznica, stwierdza skad pochodzisz.

    P.S: Dziekuje za zyczenia, chcialbym Tobie zyczyc tego samego
    ale bede bardziej wyrozumialy.

    \/