PracaGrupypl.praca.szukana======> Domowe Strony WWW / od 60zl. <======

  • 1. Data: 2003-10-22 16:17:20
    Temat: ======> Domowe Strony WWW / od 60zl. <======
    Od: "Strony Domowe WWW / Ziggy-Net" <m...@p...onet.pl>

    Nie masz swojej strony WWW, jeszcze nie potrafisz zrobic a chcesz miec ?

    Jestem webmasterem amatorem. Od niedawna potrafie tworzyc strony.
    Poszukuje pracy zwiazanej z tworzeniem stron WWW.
    Jestem gotowy stworzyc Tobie "Strone Domowa" z materialow
    dostarczonych np. zdjęcia, historia itp.

    Przesylam adresy stron do przejrzenia:
    www.idn.org.pl/users/ziggy/ziggynet

    www.kslavek.republika.pl <==(Wlasciciel tej strony chcial taka szate graficzna)
    www.idn.org.pl/users/fundacja2001

    Jezeli moje umiejetnosci sa wystarczajace.

    Moj E-mail: m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-10-22 16:25:20
    Temat: Re: ======> Domowe Strony WWW / od 60zl. <======
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@p...onet.pl news:bn6ajo$sjf$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Jestem webmasterem amatorem. Od niedawna potrafie tworzyc strony.

    (off topic)

    Nareszcie ktos uczciwy :) Mila odmiana po wszystkich - ja jstem
    proofesjonalmny mastah lebmasterem i lebde-sing-nerem ...:kup www u mnie ZA
    50 GROSZY !!!!!!!:...

    ;)

    (ale osobiscie bym Ci doradzil, jezeli mozna, ze cena 60pln jest troche
    zanizona, typowa dla amatorow to 100-300 za strone, dla profesjonalistow
    500-5000)

    p.s. nie, nie jestem z konkurencji ;) chyba ze jestes rowniez programista

    pozdrawiam

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-10-22 16:41:02
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Rafal 'Raf256' Maj...

    > (off topic)
    >
    > Nareszcie ktos uczciwy :) Mila odmiana po wszystkich

    Co nie zmienia faktu, że portfolio świadczy o maksymalnym,
    jak to się mówi, lamerstwie i kompletnym braku poczucia elementarnej
    estetyki. Złamanego grosza bym nie dał za takie strony. Chyba trzy
    najgorsze jakie widziałem w internecie w roku 2003 :P

    adam
    --
    rectifier[X]mesa.eu.org | e-mail (change [X] into @)
    www.mesa.eu.org | my b&w photographs

  • 4. Data: 2003-10-22 17:58:20
    Od: "Strony Domowe WWW / Ziggy-Net" <m...@p...onet.pl>

    Osoby nadużywające określenia lamer wobec innych same
    mogą zdradzać cechy lamera. hi,hi,hi, ha,ha,ha !!!!!!!!
    \/

  • 5. Data: 2003-10-23 07:52:19
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Strony Domowe WWW / Ziggy-Net...

    > Osoby nadużywające określenia lamer wobec innych same
    > mogą zdradzać cechy lamera. hi,hi,hi, ha,ha,ha !!!!!!!!

    Oczywiście masz rację, działa wtedy mechanizm obrony przez atak
    i odwrócenia uwagi, w związku z brakiem merytorycznych argumentów.
    Sęk w tym, że w przypadku oceny Twoich prac takich nie byłoby
    brak.

    Poza tym nie nadużywam tego słowa. Jesteś pewnie jedyną osobą w tym
    roku (skoro już odnoszę się do takiego przedziału czasu), w stosunku
    do której go użyłem.

    Szczerze nie życzę Ci żadnego klienta.

    Poniżej ogłasza się 'sławek'. Od 30zł robi strony, które
    rozwalają Twoje pod każdym względem, porównując wasze portfolia.

    Tak więc najpierw nauczuć się coś robić w miarę porządnie a potem
    wychodź do ludzi, bo na razie narażasz się na ośmieszenie.

    Naprawdę piszę to dla Twojego dobra, więc nie masz się z czego śmiać.

    Pokaż _jedną_ porządną stronę zrobioną przez siebie, a wycofam
    com powiedział.

    adam

  • 6. Data: 2003-10-23 08:43:54
    Od: "Strony Domowe WWW / Ziggy-Net" <m...@p...onet.pl>

    A juz myslalem, ze nikt nie czyta tych pie***** w "Re-".
    A Ty myslisz, ze Twoje strony sa piekne? Ja sie nie chwale, ze
    jestem profesjonalista tylko amatorem, ktory sam sie nauczyl.
    A poza tym nie mowi sie "com powiedział" tylko "co powiedzialem"
    a to jest jednak drobna roznica, stwierdza skad pochodzisz.

    P.S: Dziekuje za zyczenia, chcialbym Tobie zyczyc tego samego
    ale bede bardziej wyrozumialy.

    \/

  • 7. Data: 2003-10-23 09:06:43
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Strony Domowe WWW / Ziggy-Net...

    > A juz myslalem, ze nikt nie czyta tych pie***** w "Re-".
    > A Ty myslisz, ze Twoje strony sa piekne?

    Po pierwsze - imo są znacznie lepsze niż Twoje.
    Po drugie - ja się nie ogłaszam, że robię strony za kasę.
    Uważam, że nie mam dość doświadczenia i umiejętności.
    Nigdy bym nie umieścił swojej strony w aktualnej wersji
    w portfolio.

    > Ja sie nie chwale, ze
    > jestem profesjonalista tylko amatorem, ktory sam sie nauczyl.

    ___NIC____ się nie nauczył. Czy Ty nie widzisz, że twoje dokonania
    są o kant dupy rozbić?

    Nie trzeba być profesjonalistą, by zrobić estetyczną stronę.

    > A poza tym nie mowi sie "com powiedział" tylko "co powiedzialem"
    > a to jest jednak drobna roznica, stwierdza skad pochodzisz.

    Taki już mam styl, którym nieco nasiąknąłem czytając Lema.
    Jeżeli nie wiesz kto to, to podpowiem, że to jeden z najbardziej
    poczytnych polskich pisarzy na świecie.

    > P.S: Dziekuje za zyczenia, chcialbym Tobie zyczyc tego samego
    > ale bede bardziej wyrozumialy.

    Widzisz, zrozumiałeś mnie źle. Chciałem Cię dodatkowo, kopem
    w tyłek, umotywować do podniesienia swoich kwalifikacji. Wtedy
    może znajdziesz klientów. Strony, które zaprezentowałeś mógłby
    robić dowolny człowiek z ulicy po dwugodzinnym przeszkoleniu
    (w opornych przypadkach).

    Jeszcze jedna uwaga - odpowiadaj pod cytatami.

    adam