PracaGrupypl.praca.dyskusjeDodatek za dojazd do pracy-jak to prawnie wygląda?Re: Dodatek za dojazd do pracy-jak to prawnie wygląda?
    From: " Nixe" <n...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dodatek za dojazd do pracy-jak to prawnie wygląda?
    Date: Wed, 7 Mar 2007 18:53:11 +0100

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:esmt32$s73$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Lestat <N...@w...pl> pisze:

    > firma ktora wyplaca mi ten dodatek (czyli zarobek mój jest nizszy o
    > dodatek za dojazd) ma nizszy koszt utrzymania mnie

    Nie, to Ty jedynie masz nieco wyższy koszt uzyskania przychodu.
    Wygląda to tak, że Twoja pensja netto jest ciut wyższa (to są dosłownie
    "groszowe" sprawy) od identycznej pensji osoby, która mieszka w tym samym
    miejscu, gdzie znajduje się siedziba firmy, choć pensje brutto macie
    identyczne.

    > Czy firma ma
    > jakies ulgi w związku z dodatkiem?

    Nie.

    > p.s.Ile inzynierowie zarabiają z dwuletnim starzem?

    Mniej, niż kosztuje 2-letni samochód ;-)

    Jacy, gdzie, w jakiej firmie, co robią?
    Przecież to zależy od wielu czynników.
    Nikt Ci na to pytanie nie odpowied precyzyjnie.

    --
    Nixe