PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobry admin to zły admin › Re: Dobry admin to zły admin
    From: Any User <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dobry admin to zły admin
    Date: Sat, 24 Feb 2007 22:44:15 +0100
    <er6ub0$uvo$1@opal.icpnet.pl> <er73l4$hdn$1@inews.gazeta.pl>
    <er746k$48p$1@opal.icpnet.pl> <e...@s...poczta.onet.pl>
    <er945o$bgp$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@q...googlegroups.com>
    <er9fd9$imf$1@opal.icpnet.pl> <erad6l$2j9$1@inews.gazeta.pl>
    <erae3c$ehm$1@opal.icpnet.pl> <eraequ$a6e$1@inews.gazeta.pl>
    <eraf45$fl1$1@opal.icpnet.pl> <erm6br$hmi$1@inews.gazeta.pl>
    <erm9s1$ekl$1@opal.icpnet.pl> <ermld2$f8v$1@inews.gazeta.pl>
    <erolgt$bjm$1@inews.gazeta.pl> <erp4he$gu3$1@opal.icpnet.pl>
    <erpdtp$hlb$1@nemesis.news.tpi.pl> <erpkai$t0i$1@opal.icpnet.pl>
    <erq3b7$ga9$1@atlantis.news.tpi.pl> <erq3gm$9vk$1@opal.icpnet.pl>
    <erq765$b94$1@nemesis.news.tpi.pl> <erq7p2$d7i$1@opal.icpnet.pl>
    <erqbdo$jsf$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > To niech nie korzystaja z kodu GPL i nie placza :) Zmusza ktos?
    > Osobiscie mialem kilkakroitnie okazje skorzystac z zasad GPL do tego,
    > zeby sobie poprawic/dostosowac soft do wlasnych wymagan. W przypadku
    > znakomitej wiekszosci innych licencji nie mialbym tej mozliwosci.

    Może zacznę od początku: gdzieś w trakcie dyskusji na zupełnie inny
    temat podałem podobieństwo licencji GPL do tego innego tematu.

    Podobieństwo to polega na tym, że licencja GPL jest skonstruowana w ten
    sposób, aby uniemożliwić niektóre ze sposobów zarabiania na kodzie GPL
    (btw. GPL 3.0 ma zabraniać wszystkich tych sposobów zarabiania, które
    pominięto lub były jeszcze nieznane podczas tworzenia wersji
    wcześniejszych).

    Ty twierdzisz, że nie mam racji i GPL absolutnie nie przeszkadza w
    zarabianiu. Jednocześnie sam potwierdzasz ("to niech nie korzystają z
    kodu GPL i nie płaczą"), że mam rację.

    Nie widzisz pewnej takiej rozbieżności w swoich poglądach nt. GPL ?

    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com