PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawcówRe: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-10 20:12:08
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    doktor vilgut wrote:
    > to chyba kładłem przez 5 lat do łba wiedze zeby ja teraz wykorzystac
    > do tego zeby miec co do gęby włozyc,przynajmniej tak mi sie wydaje ,a
    > tu ide do jednego ,do drugiego i mi mówi ok,ale zapierdykuj za
    > darmo,to gdzie jest człowiek sie pytam?

    A mozna wiedziec jaka szkole skonczyles i gdzie i w jakim trybie?
    I bogata zona czy kumpel z kasa z nieba nia spadl - tez musieli zarobic
    wczesniej - czyli mozna. Dziesiatki firemek dzialajacych - jak widzisz
    mozna.
    a dzielenie sie pieniedzmi to wiesz - mozliwe jest.
    Pytanie - dlaczego on ma dawac ci swoja kase i nic nie wymgac albo lozyc na
    twoja nauke praktyki? Co on z tego bedzie mial, skoro moze wybrac sobie
    takich, ktorzy juz potrafia cos robic.
    Jesli myslisz, ze ukonczenie wyzszej uczelni ma byc panaceum na bezrobocie -
    to skorzystaj z tej wiedzy i zaloz swoja firme.