PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo prowadzacych rekrutację › Re: Do prowadzacych rekrutacj
  • Data: 2004-07-28 07:05:38
    Temat: Re: Do prowadzacych rekrutacj
    Od: "Tomasz Sapalski" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otoz problem jest w samych mailach. Do mojej firmy przeprowadzana byla
    > (nadal jest) rekrutacja i 90%!!! maili bylo z WIRUSAMI. Jak to jest
    > mozliwe???? Nie wiem, wiem jedynie ze jak sekretarka otrzymuje informacje
    > wirusie kasuje takiego maila bez zastanowienia co on zawiera. (I to chyba
    > BARDZO DOBRZE :)

    Mi przyszło do głowy, że sekretarka, ma skonfigurowany program pocztowy tak,
    żeby wszystkie załączniki z rozszerzeniem np. doc traktował jako potencjalne
    źródło wirusów. I jak się jej wyświetli, że "Wiadomość zawiera niebezpieczny
    załącznik, w którym może być wirus", to odczytuje to jako "W wiadomości jest
    wirus" i delete.
    Ale to taka luźna uwaga, bo nie chce mi się wierzyć w te 90% wirusów.

    pozdrawiam,
    saper