PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracyRe: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
  • Data: 2006-01-27 09:11:08
    Temat: Re: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news.tpi.pl" <g...@a...an> napisał w wiadomości
    news:drbmhm$1eu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > czepiasz sie :P
    > slownik juz mam, a bledy pomilo staran ich
    > wyeliminowania ciagle robie.

    Bo oczywiście dla doskonałego programisty z mocnym portfolio skorzystanie z
    przycisku <Pisownia> jest poniżej Twoich kwalifikacji.

    > ps. dodam do tego co napisalem wczesniej ze
    > jestem na 3cim roku - przenioslem sie na zaoczne.
    > Piszac wczesniej o doswiaczeniu mialem na mysli
    > doswiadczenie niekomercyjne. (co nie zmienia
    > faktu ze to jest kawal naprawde dobrej roboty)

    To nie masz żadnego doświadczenia. Jesteś albo trollem albo zadufanym w
    sobie studencikiem, który sądzi, że posiadł całą wiedzę, a w rzeczywistej
    walce jest cieniutki (miałem takie przykłady, bo 2 miesiące szukałem kogoś
    do pracy).

    Wojtek