PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy › Re: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
    From: "news.tpi.pl" <g...@a...an>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
    Date: Fri, 27 Jan 2006 01:22:13 +0100

    > -> jest mnostwo ludzi zajmujących się tym

    twoja implikacja jest do kitu :) mnustwo w tych dwoch
    roznych kontekstach to inne liczby (kwestia zera na koncu :)
    (dla mnie mnustwo (osob ktore znam) to pomiedzy 20-30,
    w Polsce zajmuje sie tym moze z 300-700 osob z czego powiedzmy
    3/5 zawodowo - oczywiscie troche strzelam bo nie znam danych.
    Malo z tych ~500 osob mieszka w gdyni i szukala ostatnio pracy)

    > A nawet jeśli rozpozna, to co? Spali Ci dom ? ^_^

    lol
    Niechcial bym glownie zeby rozpoznal mnie moj obecny pracodawca,
    reszta jest mi raczej obojetna.

    ps. teraz zaczynam rozumiec czemu ludzie nie pisza na grupy.
    Polacy zawsze zaczynaja od czepiania sie wszystkiego na maxa