PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy › Re: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
    From: "news.tpi.pl" <g...@a...an>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
    Date: Fri, 27 Jan 2006 00:57:12 +0100

    > Żałosne. Skąd się biorą tacy ludzie ...

    nie mialem na mysli ze cala informatyke zjadam na sniadanie
    (do tego chyba kazdemu daleko :) ),
    tylko ta "informatyke" w firmie w ktorej pracuje. Ale fakt ze troszke
    przesadzilem. Niemniej ze swoch zadan wywiazuje sie
    absolutnie bez trudu. I z tego co widze moje umiejetnosci
    sa znacznie wiecej warte niz to wczesniej ocenialem.
    W firmie w ktorej bylem na praktykach z ambitniejszymi
    systemami juz by nie bylo tak gladko - co nie zmienia faktu
    ze nie byl by to wiekszy problem w perspektywie stalej pracy.
    Firma robila spore systemy dla bankow i firm telekomunikacyjnych
    w J2EE.

    > Tam tyle po prostu wynoszą pensję.

    wiem, nie mowie ze dostal bym wiecej niz przecietna pensja
    tylko ze polskie wynagrodzenia nie sa konkurencyjne. Plusem
    jest tylko to ze prace dostal bym napewno a moja kandydatura
    zostala by wzieta pod uwage gdy jeszcze jestem w Polsce. No
    i praca teoretycznie ciekawsza/odpowiedniejsza dla mnie.

    > A czemu tak skrzetnie ukrywasz jaka to "dziedzina programowania"? Boisz
    > sie konkurencji czy co? rotfl.

    niby czemu mialbym sie bac konkurencji ? przeciwnie znam mnustwo ludzi
    zajmujacych sie tym, chetnie poznal bym nowych. Boje sie raczej ze ktos
    mnie rozpozna - wielu ludzi czyta ta grupe a dziedzina jest waska.