PracaGrupypl.praca.dyskusjeDługie CV i co z nim począć?Re: Długie CV i co z nim począć?
    Date: Mon, 06 Jun 2005 10:48:20 +0200
    From: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Długie CV i co z nim począć?

    Tomasz Brzeziński napisał(a):

    > Tak zupełnie na marginesie: tylko czego tak łżą? Oczywiście nie wszyscy,

    To samo pytanie mógłbym zadać potencjalnym pracodawcom...
    Ile razy już słyszałem: premie motywacyjne, po roku firma będzie
    wchodzić na giełdę - pracownicy będą mogli kupować aukcje po
    preferencyjnych cenach, świetlana przyszłość, możliwości anansu...

    Gdyby nie to, że wtedy byłem młodym człowiekiem, nie mającym zbyt
    wielkiego doświadczenia interpersonalnego, to mógłbym o sobie napisać
    "naiwny idiota".

    Wniosek: kłamią zarówno kandydaci, jak i pracodawcy. Wynik rozmowy
    zależy od tego, na ile inteligentnie podejdą do tematu.
    Proces rekrutacji przypomina mi okres godowy Pawi... "Zobacz jakie mam
    ładne piórka w ogonie, do niczego nie służą, ale są ładne... A ty zobacz
    jaka jestem ponętna, fakt - potrzebuję Cię tylko do jednego celu,
    dlatego pochwalę twój ogonek."

    --
    Pitt