PracaGrupypl.praca.dyskusjeDługie CV i co z nim począć?Re: Długie CV i co z nim począć?
  • Data: 2005-06-07 05:40:39
    Temat: Re: Długie CV i co z nim począć?
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.sryxfnuo5qxrvn@blaster...

    > A, właśnie, nie napisałeś, ile aplikacji przyszło, tzn. jaki procent
    > stanowiła ta dwunastka.

    60 z małym ogonem (chyba 63, albo jakoś podobnie). I ciekawostka: przy dwóch
    CV był dołączony tekst: "Nie wyrażam zgody na przetwarzanie...". No to nie
    przetwarzałem - poszło nieczytane do niszczarki ;-)

    > Ciekawi mnie, czy w obecnej sytuacji rynkowej, przeciętnie, dla
    > przeciętnego stanowiska (na przykład opisanego przez Ciebie), za godnych
    > uwagi uważa się aplikantów spelniających >70% wymogów z ogłoszenia, czy
    > raczej >130%?

    100%. Jak piszę "wymagania", to są to wymagania, czyli nie wyobrażam sobie
    zatrudnienia osoby bez tych umiejętności. Ewentualne dodatkowe atuty służą
    do wybierania najlepszego spośród tych, którzy spełniają wymagania.

    Sigurd