PracaGrupypl.praca.dyskusjeDługie CV i co z nim począć?Re: Długie CV i co z nim począć?
  • Data: 2005-06-06 06:06:33
    Temat: Re: Długie CV i co z nim począć?
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d7vusc$o8q$1@news.onet.pl...

    > Niestety nie zawsze jest okazja na rozmowie kwalifikacyjnej, by te
    > wszystkie szczegóły nie zamieszczone w CV przywołać. Dlatego właśnie
    > tyle osób stara sie jak najwięcej napisać w CV.

    Tak zupełnie na marginesie: tylko czego tak łżą? Oczywiście nie wszyscy, ale
    ja ostatnio przeprowadzałem rekrutację na takie zwykłe stanowisko biurowe.
    Odrobina zdolności analitycznych, znajomośc offce'a - całe wymagania. 12
    rozmów z kandydatami, z czego 9 zakończyło się dość szybko - w momencie,
    kiedy dotarliśmy do pierwszego kłamstwa w CV. O miano zwycięzcy konkursu na
    najgłupszego łgarza walczyli: 1. dziewczyna, która wpisała sobie ukończone
    SGH, i była bardzo przerażona, kiedy zacząłem pytać o promotora, a potem,
    nabrawszy podejrzeń, zapytałem po prostu, na którym piętrze jest dziekanat -
    odpowiedź nie była satysfakcjonująca.
    2. osobnik, który wpisał biegłą znajomośc excela, a nie umiał wprowadzić
    formuły sumującej dwie komórki.

    Disclaimer: ja oczywiście nie odnoszę się do uczestników tego wątku, tak
    sobie klnę na marginesie, bo stężenie absurdu podczas tej rekrutacji
    wyraźnie wywarło presję na mój wentyl bezpieczeństwa.

    Sigurd
    PS.Ale w końcu udało się znaleźć perełkę - naprawdę sensownego pracownika, z
    którego wszyscy są zadowoleni. Czego i Wam życzę ;-)