PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce nie ma pracy › Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    From: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    Date: Tue, 05 Aug 2003 00:30:21 GMT

    > Znów, zwyczajowo, się nie zgodzę - widziałem jeden z takich pociągów do
    > likwidacji - lokomotywa i dwupiętrowy długi wagon [trzy wejścia] -
    > żadnych luksusów, bo likwidacji przeważnie podlegają pociągi regionalne
    > a nie ogólnokrajowe. 3 maja [sobota i to deszczowa i zimna], na trasie
    > Suwałki - Białystok powoli zbierał ludzików, aż zrobił się tłok z
    > osobami stojącymi [a wagon jest pakowniejszy od pullmana, bo zabiera w
    > jednym rzędzie 4 osoby x 2 - piętro]. Dodatkowo - sam koszt takiego
    > pociągu ktoś już wczesniej wyliczył - nie był jakoś oszałamiający, a z
> [...]

    Pan licząc te obliczenia nie podliczył chyba wszytskiego. Ale nawet jeśli
    to i tak autobus szynowy IMHO byłby dużo tańszy.. ale na takie
    "modernizacje" nie ma pieniędzy ,ale cóż...
    A co do studentów to ok... ale wtedy można liczyć na wyskoki wzrost
    autostopowiczów... bo student to nie niekończąca się studnia..Kiedyś
    pieniądze mu się skończą,... i znowu acyze na alkohol będą musieli
    zmniejszyć by student od 1 do 1 mógł zjeść objadzik ;)