-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
Date: Mon, 04 Aug 2003 21:33:25 +0200
Organization: zzz
Lines: 34
Message-ID: <bgmcg2$fra$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <M...@n...tpi.pl> <bgaqne$1g9$1@inews.gazeta.pl>
<M...@n...tpi.pl> <bgb418$437$1@inews.gazeta.pl>
<bgb7fd$hb2$1@inews.gazeta.pl> <M...@n...tpi.pl>
<bKuXa.95794$2j1.1300822@news.chello.at>
NNTP-Posting-Host: qd160.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1060025668 16234 217.99.13.160 (4 Aug 2003 19:34:28 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Aug 2003 19:34:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Noworyta News Reader/2.9
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:90298
[ ukryj nagłówki ]Makaron von Knedelek napisał:
> Zgodzę się.... po co zorganizować 1 autobus... który dowiezie ludzi z
> punktu A do punktu B za 10% kosztów przejazdu pociągu...
> Będzie 1 kierowca (ewentualnie 1 osoba do sprzedarzu i sprawdzenia
> biletów) + koszty utrzymania autobusu (bęzyna ,amotryzacja ,etc)
> ALE PO CO? Lepiej pociąg z 2-3 wagonami (w tym jeden klasay I do przewozu
> kolejarzy i ich rodzin...bo normalnego człowiek nie stać na taki bilet...a
> jak stać to
> i stać na samochód)
> Z tego co słyszałem ...mają być utrzymane połączenia w których
> jeździ koło 50 osób.... Przeceiż tyle bez problemu zmieści się jak nie w 1
> to
> w 2 autobusach...
Znów, zwyczajowo, się nie zgodzę - widziałem jeden z takich pociągów do
likwidacji - lokomotywa i dwupiętrowy długi wagon [trzy wejścia] -
żadnych luksusów, bo likwidacji przeważnie podlegają pociągi regionalne
a nie ogólnokrajowe. 3 maja [sobota i to deszczowa i zimna], na trasie
Suwałki - Białystok powoli zbierał ludzików, aż zrobił się tłok z
osobami stojącymi [a wagon jest pakowniejszy od pullmana, bo zabiera w
jednym rzędzie 4 osoby x 2 - piętro]. Dodatkowo - sam koszt takiego
pociągu ktoś już wczesniej wyliczył - nie był jakoś oszałamiający, a z
tego co widziałem na pewno ten koszt był zbliżony do zysków - pomijając
kwestie zniżek, nie tylko dla kolejarzy, ale dla studentów i uczniów w
wakacje. Pytanie - czy sprawiedliwe jest gnojenie PKP w ramach
ustawowych zniżek dla proliberalnych studentów? ;) Do tego zapewne
dochodzą koszty amortyzacji i trakcji [!], które w pewnej części przejdą
na pozostałe pociągi [przed kosztem trakcji nie da się uciec].
Może projekt uzdrawiania gospodarki należy zacząć od odebrania
socjalistycznych zniżek dla studentów nie podróżujących do szkół? ;)
Flyer
Następne wpisy z tego wątku
- 05.08.03 00:30 Makaron von Knedelek
- 05.08.03 01:51 Paweł Chałczyński
- 05.08.03 07:39 Samotnik
- 05.08.03 07:55 mk
- 05.08.03 08:27 leszek
- 05.08.03 10:28 Mariusz \(Maniek\) Milobedzki
- 05.08.03 10:41 Tomasz Gessner
- 05.08.03 10:47 mk
- 05.08.03 11:11 Makaron von Knedelek
- 05.08.03 11:14 Makaron von Knedelek
- 05.08.03 11:25 leszek
- 05.08.03 11:48 leszek
- 05.08.03 11:35 mk
- 05.08.03 12:53 Makaron von Knedelek
- 05.08.03 13:10 mk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-12 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-12 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Kraków => PHP Full Stack Developer <=
- 2025-02-12 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-12 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-12 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=