eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce nie ma pracyRe: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    Date: Mon, 04 Aug 2003 21:33:25 +0200
    Organization: zzz
    Lines: 34
    Message-ID: <bgmcg2$fra$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <M...@n...tpi.pl> <bgaqne$1g9$1@inews.gazeta.pl>
    <M...@n...tpi.pl> <bgb418$437$1@inews.gazeta.pl>
    <bgb7fd$hb2$1@inews.gazeta.pl> <M...@n...tpi.pl>
    <bKuXa.95794$2j1.1300822@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: qd160.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1060025668 16234 217.99.13.160 (4 Aug 2003 19:34:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Aug 2003 19:34:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Noworyta News Reader/2.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:90298
    [ ukryj nagłówki ]

    Makaron von Knedelek napisał:

    > Zgodzę się.... po co zorganizować 1 autobus... który dowiezie ludzi z
    > punktu A do punktu B za 10% kosztów przejazdu pociągu...
    > Będzie 1 kierowca (ewentualnie 1 osoba do sprzedarzu i sprawdzenia
    > biletów) + koszty utrzymania autobusu (bęzyna ,amotryzacja ,etc)
    > ALE PO CO? Lepiej pociąg z 2-3 wagonami (w tym jeden klasay I do przewozu
    > kolejarzy i ich rodzin...bo normalnego człowiek nie stać na taki bilet...a
    > jak stać to
    > i stać na samochód)
    > Z tego co słyszałem ...mają być utrzymane połączenia w których
    > jeździ koło 50 osób.... Przeceiż tyle bez problemu zmieści się jak nie w 1
    > to
    > w 2 autobusach...

    Znów, zwyczajowo, się nie zgodzę - widziałem jeden z takich pociągów do
    likwidacji - lokomotywa i dwupiętrowy długi wagon [trzy wejścia] -
    żadnych luksusów, bo likwidacji przeważnie podlegają pociągi regionalne
    a nie ogólnokrajowe. 3 maja [sobota i to deszczowa i zimna], na trasie
    Suwałki - Białystok powoli zbierał ludzików, aż zrobił się tłok z
    osobami stojącymi [a wagon jest pakowniejszy od pullmana, bo zabiera w
    jednym rzędzie 4 osoby x 2 - piętro]. Dodatkowo - sam koszt takiego
    pociągu ktoś już wczesniej wyliczył - nie był jakoś oszałamiający, a z
    tego co widziałem na pewno ten koszt był zbliżony do zysków - pomijając
    kwestie zniżek, nie tylko dla kolejarzy, ale dla studentów i uczniów w
    wakacje. Pytanie - czy sprawiedliwe jest gnojenie PKP w ramach
    ustawowych zniżek dla proliberalnych studentów? ;) Do tego zapewne
    dochodzą koszty amortyzacji i trakcji [!], które w pewnej części przejdą
    na pozostałe pociągi [przed kosztem trakcji nie da się uciec].

    Może projekt uzdrawiania gospodarki należy zacząć od odebrania
    socjalistycznych zniżek dla studentów nie podróżujących do szkół? ;)

    Flyer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1