PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce jest do dupy? › Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    Date: Thu, 04 Mar 2004 19:30:32 +0100

    On 3/4/2004 3:58 PM, Marek Dyjor wrote:

    > a co uważasz ze jak ktoś głosuje na samoobronę to nie jest idiotą :)

    Nie koniecznie.
    Skoro świat przewidywalny nie wydaje się zmierzać ku lepszemu, to być
    może zaakceptowanie kogoś, kto "namiesza" jest rozwiązaniem rozsądniejszym.
    Istnieje też coś takiego jak desperacja, czy zrobienie mamie na złość
    siku w majtki - mnie się Lepper nie podoba, ale o ile pamietam był
    jedynym lub jednym z nielicznych, co mu sie nowa ustawa o VAT generalnie
    nie podobała, bo większości nie podobała sie jedynie częściowo.
    W tej ustawie jest np., że jak ktoś założy firme, co będzie góralskie
    zydle wysyłać do Bawarii, to musi wpłacić 250 000 kaucji.
    Lepper jako jeden z nielicznych zwrócił uwagę, że takie rozwiązanie bije
    w małe i średnie firmy i to w nowopowstające - więc w powstawanie nowych
    miejsc pracy.
    Wiem, że ten pan niczego dobrego nie dokona i głosował na niego nie
    będę, ale, co z przykrością stwierdzam, jego wypowiedzi na tle np.
    ministra finansów, czy p. Hausnera brzmią b. racjonalnie.
    P. Hausner podnosi koszty pracy i mówi, że jest to cięcie wydatków, albo
    mówi, że za cały gnój odpowiedzialny jest niejaki Buzek i ostatni rok
    jego rządów. Chłop całkiem młody, a nie pamieta, jak się przed Buzkiem
    mówiło i pisało, że mu podkadają poprzednicy ZUSowska bombę - Buzek ja
    co najwyżej uzbroił.

    Pzdr: Catbert