-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Kocurro" <k...@4...pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Darmowy Hotline
Date: Sun, 19 Nov 2006 22:14:49 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 26
Message-ID: <ejqhi3$h3k$1@news.onet.pl>
References: <ejqdjl$3c5$1@atlantis.news.tpi.pl>
Reply-To: "Bungy" <b...@o...pl>
NNTP-Posting-Host: pc-212-191-78-201.p.lodz.pl
X-Trace: news.onet.pl 1163970947 17524 212.191.78.201 (19 Nov 2006 21:15:47 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Nov 2006 21:15:47 +0000 (UTC)
X-Sender: bPiBAEi+zcjGfYEaiTphGHYfXu629LSi
X-Library: Indy 9.00.10
X-Newsreader: NewzCrawler/1.8
X-Priority: 3
X-Comment-To: Bungy <b...@o...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:196760
[ ukryj nagłówki ]2006-11-19 22:07:34
Bungy <b...@o...pl> wrote in message
<ejqdjl$3c5$1@atlantis.news.tpi.pl>
> Witam
Witam,
> Prowadzę firmę informatyzną i jakiś czas temu stwierdziłem że
udzielam zbyt
> dużo porad telefonicznych klientom z którymi współpracuję doraźnie
> Pytanie moje jakie metody stosujecie aby nie działać jak instytucja
> charytatywna a nie urazić i nie stracić klienta
Najczesciej odpowiadam wtedy, ze musze zasiegnac informacji w dziale
technicznym i ze odezwe sie jak tylko ustale wlasciwe rozwiazanie.
Potem do klienta odzywam sie po jakichs kilku godzinach i odpowiadam.
Kilka razy i najpierw poszuka sam (bo czekajac tych kilka godzin
bedzie musial chocby wyszukiwarke uruchomic) a dopiero potem zadzwoni.
Kolejny dobry pomysl to przygotowanie FAQ oraz porzadnej
pomocy/dokumentacji.
Swietnym pomyslem jest przygotowanie sobie standardowych odpowiedzi
na dane pytania.
pozdr.
Kocurro
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.06 22:00 Lukasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-10 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-10 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-10 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-08 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-02-08 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security