-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
pl!not-for-mail
From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Darmowe godziny w szkole
Date: Thu, 29 Nov 2007 23:37:12 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 49
Message-ID: <fineuq$pjl$1@news.dialog.net.pl>
References: <fin3tm$tdi$1@news.onet.pl> <fin494$o0k$1@opal.icpnet.pl>
<fin78h$1m3$1@news.lublin.pl> <fin7g5$quj$5@opal.icpnet.pl>
<fin8ac$kph$1@news.dialog.net.pl> <fin9cl$h7c$1@news.onet.pl>
<finaan$mbg$1@news.dialog.net.pl> <finahr$vd3$1@opal.icpnet.pl>
<finb5i$mvv$1@news.dialog.net.pl> <fincho$10he$1@opal.icpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-87-105-132-236.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1196375834 26229 87.105.132.236 (29 Nov 2007 22:37:14
GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Nov 2007 22:37:14 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:215817
[ ukryj nagłówki ]W wiadomości news:fincho$10he$1@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
pisze:
>>> Ale w czym konkretnie leży problem? Bardzo chciałbym, abyś mi to
>>> wyjaśnił. Bardzo chętnie poczytam.
>> To może zróbmy inaczej - masz ocenić pracę nauczyciela.
>> Konkretnego nauczyciela.
>> Jak to zrobisz, co weźmiesz pod uwagę?
> Nie wiem. Podobnie, jak nie wiem, jakie czynniki oceniać w przypadku
> wykonawcy śruby. Po prostu to nie mój zawód.
Ale jakoś dziwnie nie przeszkadza ci to w kategorycznym ocenianiu
nauczycieli.
> Ale wiem, jak oceniać pracę innych grup zawodowych.
No to co?
Lekarzy umiesz ocenić?
> I przypuszczam, że w przypadku nauczyciela też da się określić odpowiednie
> czynniki.
Toteż się usiłuje.
Jak na razie kiepsko wychodzi.
> Myślę, że dobrym pomysłem będzie m.in. jakaś forma ankietowania uczniów,
> czy są zadowoleni z usług nauczyciela.
W mojej pracy wykładowcy podlegałem ankietowaniu za każdym razem. Szybko
nauczyłem się jak generować pożadany wynik ankiety. A to byli dorośli, z
dziećmi i młodzieżą jest dużo łatwiej.
> Ale do tego trzeba najpierw zmienić sposób postrzegania nauczyciela przez
> uczniów, aby nie był on już postrzegany jako "JA wielki i mądry
> nauczyciel", tylko po prostu jako dostarczyciel jednej z wielu usług, jako
> zwyczajny pracownik szkoły, mający za zadanie przekazać im określoną
> wiedzę.
A jak chcesz przekonać o tym 13-letniego blokersa?
> I podejrzewam, że to już byłby pierwszy punkt sprzeciwu dla nauczycieli,
> którzy baliby się oceniania ze względu na możliwość wyjścia na jaw ich
> niekompetencji, maskowanej dotychczas "autorytetem nauczyciela".
Jak chciałbyś evaluwać wynik takiej oceny?
Jak określić jej istotnośc i wiarygodność?
> A z innych metod, to już pisałem o supervisingu połączonym z systemem
> awansów.
Podgląd to oczywiście bzdura, natomiast system awansu jest.
Żenujący.
--
Jotte
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.07 22:43 ostryga
- 29.11.07 22:46 ostryga
- 29.11.07 22:41 Jotte
- 29.11.07 22:50 Jotte
- 29.11.07 23:32 Mich@l
- 29.11.07 23:43 Any User
- 29.11.07 23:53 Jotte
- 30.11.07 00:02 Mich@l
- 30.11.07 00:26 aa
- 30.11.07 00:29 Jotte
- 30.11.07 00:39 live_evil
- 30.11.07 07:05 januszek
- 30.11.07 07:07 januszek
- 30.11.07 07:11 januszek
- 30.11.07 08:14 Mirosław Habarta
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-04-08 Warszawa => Presales - Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2025-04-07 Czeladź => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-04-07 Warszawa => Sales Executive / KAM <=
- 2025-04-07 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-04-07 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-04-07 Warszawa => Software Solution Architect <=
- 2025-04-07 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-04-07 Kraków => NMS System Administrator <=
- 2025-04-07 Warszawa => Manual tester <=
- 2025-04-07 Warszawa => Administrator Systemów OSS <=
- 2025-04-07 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-04-07 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-04-07 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-04-07 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-04-07 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=