PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzytanie prywatnych maili przez pracodawcRe: Czytanie prywatnych maili przez pracodawc
    From: "ciafka" <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czytanie prywatnych maili przez pracodawc
    Date: Mon, 26 May 2003 07:58:47 +0000 (UTC)

    p...@g...pl <s...@g...pl> napisał(a):

    > "jw" <d...@n...poczta.fm> wrote in message

    .. a piszac o PRZECIETNYM POLSKIM pracodawcy, ktory wymaga od pracownika:
    1. podania wlasnego telefonow domowego i najlepiej tez komorkowego, i czasami
    nawet potrafi zadzwonic o dziwnej porze pod ten numer :-(
    2. pracy po godzinach - niech to nawet bedzie 30 minut dziennie, bez zboczen w
    rodzaju 14 godz pracy na dobe
    3. no i nawet nie wie o tym, ze sie nalezy przerwa przy dluzszej pracy przy
    komputerze
    itd itp..., uwazam, ze jest uzasadnione, i co wiecej - po prostu wypada -
    umozliwic pracownikowi sprawdzenie raz czy dwa dziennie prywatnego e-maila i
    wykonanie telefonu do domu.
    chodzi mi o to, ze jak pracownicy zaczna sie czepiac umow i paragrafow tak
    samo jak pracodawcy, koszty pracy moga u nas jeszcze wzrosnac...
    no nie mam tu na mysli zamontowanie dodatkowego dysku 60GB zeby Jasio i Mirek
    mieli gdzie zapisac swoje nowe 114 smiesznych obrazkow ktore wlasnie przyszly
    e-mailem, rzecz jasna!

    > A mnie to przypomina normalnie działającą firmę, która płaci normalne
    > pieniądze i nie życzy sobie aby za te pieniądze pracownik się op**** w
    > godzinach pracy. Tym bardziej, że na koszt firmy jest lekarz, ubezpieczenie,
    > basen i comiesięczne wyjazdy w różne zakątki dla całej rodziny.

    a ja myslalem, ze tak jest w niebie, a nie w pracy :-))))