PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wolno pracować 24h na dobę ??? › Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
    From: "vertret" <vertret@@@op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
    Date: Sat, 23 Jul 2005 09:21:02 +0200
    Sender: v...@o...pl@zagorze.smstv.pl

    Uzytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisal w wiadomosci
    news:cgr2e152obdsgooj819its56uu89j54t3i@4ax.com...

    > ale przyznaje racje... trzeba sie cenic.. bo jesli pracownik sie nie
    > ceni to pracodawca bardzo szybko to wykorzysta :)
    > i jesli ma sie cos w przyszlosci poprawic na tym rynku pracy to trzeba
    > przestac pracowac w niewolniczych warunkach za stawki "glodowe"
    > za duzo ludzi sie zgadza na takie warunki i pracodawcy sie czuja
    > bezkarni...

    Samymi checiami nie zmienisz sytuacji na rynku, bo aby sie cenic trzeba byc
    cennym.
    Jezeli masz do zaoferowania to samo co tysiace innych to chocbys nie wiem
    jak glosno protestowal i nie zaleznie od tego co bedzie zapisane w
    konstytucji lub kodeksie pracy to i tak bedziesz mial do wyboru albo sie
    "nie cenic", albo umrzec z glodu.
    Wmawianie sobie, ze jest inaczej to mydlenie oczu i odsuwanie w czasie tego
    przed czym i tak nie ma ucieczki. A nie ma ucieczki przed zrobieniem sie
    cennym.

    vertret