PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wolno pracować 24h na dobę ??? › Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
  • Data: 2005-07-24 20:40:20
    Temat: Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.sufpxziy0ohrn9@donkichot...

    > Ortografia, interpunkcja - mało ważne.
    > Ostatnie zdanie jest kluczowe.
    >
    > Cała wypowiedź to po prostu przejaw pewnych preferencji: pisanie _zamiast_
    > myślenia.

    Wyrazil poglad. Jesli ktos wyraza poglad bez bluzgow, to niezaleznie od
    opinii na temat wartosci merytorycznej jego pogladu nalezy co najwyzej
    spokojnie uargumentowac, dlaczego uwaza sie to za bzdure.

    Przepraszam, ze wchodze w role samozwanczego moderatora, ale denerwuje mnie,
    jak poziom dyskusji i kultury na grupie zanizaja osoby, ktore moglyby go
    podtrzymywac.

    I.