eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto?Re: Czy warto?
  • Data: 2004-02-02 18:47:04
    Temat: Re: Czy warto?
    Od: Paweł Suwiński <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia pon, 02 lut 2004 tako rzecze B R I A N:

    > Jak myślicie Czy warto zająć się świadczeniem pomocy informatycznej?
    > w domu u klienta Jeździć po ludziach i naprawiać komputery, usuwać?
    > usterki ?

    W tym może być przyszłość. Stopień komplikacji systemów operacyjnych
    i PCtów już na dzień dzisiejszy znacznie przekracza możliwości
    przeciętnego usera. Z drugiej strony, systemy operacyjne i sprzęt
    powinien być przezroczysty dla użytkownika [1]. Ludzie powinni używać
    komputerów tak jak używają telewizorów, a nie tracić czas na użeranie
    się z nimi.

    Jednak moim zdaniem, aby odnieść tu jakiś sukces, to trzeba
    nawiązać współpracę z firmami/sklepami sprzedającymi sprzęt i za ich
    pośrednictwem zawierać kontrakty na suport.


    Tu jest ciekawy artykuł o podobnym modelu biznesowym:

    Jeff Covey: "A New Business Plan for Free Software"
    http://freshmeat.net/articles/view/143/


    [1] (c) L. Torvalds

    --
    Uzdrawiam
    Paweł Suwiński

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1