-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Czy trzeba popracować fizycznie aby być inzynierem utrzymania ruchu?
Date: Sat, 24 Jul 2010 12:00:48 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <i2eh84$ogr$1@inews.gazeta.pl>
References: <4c494278$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 78.145.245.72
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1279969348 25115 78.145.245.72 (24 Jul 2010 11:02:28 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jul 2010 11:02:28 +0000 (UTC)
X-User: facet_normalny
In-Reply-To: <4c494278$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:236255
[ ukryj nagłówki ]zakład produkcyjny = technologia od początku do końca. Osoba
odpowiadająca za ruch na linii i jej odpowiednie utrzymanie powinna cos
o tej linii wiedzieć.
I tutaj masz kilka pytań, które być moze naprwadzą cię na własciwy tor:
1. czy osoba mająca obcykane jak pracują koła zębate, wiedząca o siłach
tarcia, o momentach skręcających itp jest w stanie szybko poznać
technikę zakładu?
2. czy osoba mająca tę wiedzę teoretyczną jest w stanie ją zastosować w
praktyce?
3. jak sprawdzić wiedzę i umiejętności kandydata?
pytania oczywiście możesz rozwijać.
imho osoba ubiegająca się o pracę inżyniera/konserwatora itp powinna
aplikować jak najbardziej na takie stanowisko jednoczesnie deklarując
gotowość do udowadniania tego krok po kroku.
najpierw na linii, potem odpowiednio reagując w konkretnych sytuacjach i
po kilku latach nabierania doświadczenia przy coraz cięższych i bardziej
skomplikowanych sprawach stając się osobą coraz bardziej przydatną dla
zakładu.
PS wyobrażasz sobie, że przychodzi do pracy świeżo upieczony abiturient
i od razu buduje własnoręcznie samolot? moim zdaniem raczej bierze do
ręki szmatę, jakis środek czyszczący i jedzie najpierw po kadłubie,
dopiero później w środku, a zanim dostanie śrubokręt do ręki to miną
wieki... No chyba że wykaże się wiedza i odpowiedzialnościa już na samym
początku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-03 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-03 Warszawa => Developer .NET (mid) <=