PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to dużo? - pierwsza praca › Re: Czy to dużo? - pierwsza praca
  • Data: 2003-09-19 07:49:28
    Temat: Re: Czy to dużo? - pierwsza praca
    Od: "Grzegorz Wolny" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    -=Przemek=- <c...@d...alter.pl> napisał(a):

    > Obawiam się, że kwota 1000zł netto dla niejednego absolwenta wyższej uczelni
    > (niezależnie której) byłaby na początku całkiem satysfakcjonująca...

    Pewnie dla takiego co skonczyl na samych dostatecznych i chwalil sie kolegom
    lista warunkow, a z okresu studiow to pamieta tylko w ktorym sklepie kupowal
    najtansze piwo :>

    1000,- zl to naprawde smieszna suma i jak nietkorzy tutaj zauwazyli _nie_
    wystarcza na samodzielne zycie doroslej nie-studiujacej osobie.
    Jestem jeszcze studentem i samego stypendium juz mam 600,- (socjalne+naukowe)
    miesiecznie, do tego dorabiam jeszcze w DTP kilka razy w tygodniu i bez
    wiekszego wysilku mam wiecej niz 1k.
    Dodam ze utrzymuje sie sam, ale studentowi ponad 1k to akurat wystarcza. Nie
    mieszkam ani na slasku ani w okolicach Warszawy i nie mialem zadnych koneksji
    w zdobywaniu dodatkowej pracy :)

    Pozdrawiam G.W.