PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to dużo? - pierwsza praca › Re: Czy to dużo? - pierwsza praca
  • Data: 2003-09-27 13:55:03
    Temat: Re: Czy to dużo? - pierwsza praca
    Od: "Dreiker" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    ja np. mialem propozycje pracy za 800 zl na rękę.
    Na poczatku sie zastanawialem , bo w sumie to duzo i nieduzo. Teraz po 5
    miesiacach pracy zarabiam na reke powyzej 1500 zł i nie zaluje a w dodatku
    duzo sie nauczylem poznalem wielu ludzi i mysle ze gdyby nawet zrezygnowal z
    tej pracy to ze znalezieniem nastepnej nie bylo by problemu.

    Pozdrawiam
    Grzesiek

    Użytkownik "Farfura Farficki" <f...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bl3rsj$6rj$1@inews.gazeta.pl...