PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to dużo? - pierwsza praca › Re: Czy to dużo? - pierwsza praca
  • Data: 2003-09-09 09:16:52
    Temat: Re: Czy to dużo? - pierwsza praca
    Od: "Nuori76" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałbym zorientować się w sytuacji na rynku pracy i zapytać Was czy
    pensja
    > 1000zł netto dla absolwenta (mgr inż.) na stanowisku wdrożeniowca
    > (zintegrowane systemy zarządzania przedś.) na pełny etat to kwota mała,
    > przeciętna czy wysoka?

    Pracuję w podobej profilem firmie i praktycznie też zacząłem bez żadnego
    doświadczenia i na okresie próbnym (3 miesiace - moja pensja była podobna),
    ale potem - po przedłuzeniu umowy wzrosła o 100%. Kwestią tę miałem już
    umówioną na ostatniej rozmowie kwalif. - przed rozpoczęciem pracy (okres
    próbny 3m. - 1k zł, potem umowa na rok - 2k zł). lokalizacji firmy poza
    Warszawą :)

    pzdr
    PiotrP