PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca może? › Re: Czy pracodawca może?
  • Data: 2003-10-07 06:28:11
    Temat: Re: Czy pracodawca może?
    Od: "BM" <m...@B...math.put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmmm....

    Widzę, że zdania są podzielone. Zastanawiam się też, czy pracy aptek nie reguluje np.
    prawo faramaceutyczne (zajrzałem - nie znalazłem) czy jakiś dokument w tym stylu.

    Być może jest tak, że jest do wypracowania pewna liczba godzin w miesiącu i poza
    dniami
    ustawowo wolnymi od pracy, pracodawca może wymagać np. 10h/dzień przez pierwsze pół
    miesiąca.

    Zadzwoniłem do znajomego sędziego (co prawda nie ta działka), ale powiedział że
    sprawdzi/popyta tych od prawa pracy.

    Pozdrawiam
    BM