PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy odpisywac na wymagania finansoweRe: Czy odpisywac na wymagania finansowe
    From: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy odpisywac na wymagania finansowe
    Date: Tue, 10 Aug 2004 17:57:42 +0000 (UTC)

    On 2004-08-06, raku <r...@g...pl> wrote:
    > Szukam pracy i czasami po wyslaniu mojego CV, odzywaja sie mailowo
    > pracodawcy, z pytaniami.
    > I wsrod nich jest oczekiwane wynagrodzenie. Czasami odpisuje na nie, czasami
    > nie.

    Mozesz zadzwonic i porozmawiac z dana osoba. Jak sie zapyta dlaczego dzwonisz,
    a nie odpisujesz na maila, powiedz ze masz awarie neostrady i dostep do
    internetu bedziesz mial za 3 tygodnie. Jezeli zaczna krecic to ja bym
    sobie odpuscil, poniewaz taka firma pokazuje ze nie akceptuje innych rozwiazan
    niz wlasne.

    > Jaka zasade przyjac w tym wypadku? Podawac to wynagrodzenie (szerokie
    > widelki) czy nie podawac (zaznaczyc, ze na rozmowie kwalifikacyjnej powiem)?
    Jak juz bedziesz musial odpowiadac to pisz ze "uzaleznione od jasno
    okreslonego zakresu obowiazkow".

    Pozdrawiam
    Pawel

    --