PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy obawiacię się o utratę pracyRe: Czy obawiacie się o utratę pracy
  • Data: 2009-01-25 15:16:52
    Temat: Re: Czy obawiacie się o utratę pracy
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z/svc wrote:

    > Natomiast ciekawe to co piszesz. Ja też jestem z branży IT, więc tym
    > bardziej ciekawe to.
    >
    > Ja natomiast spotkałem się z takim stwierdzeniem, jednego mojego
    > kolegi: że teraz pracowników mniej się szuka przez różne GoldenLajny
    > i inne portale czy ogłoszenia, bardziej raczej przez polecanie
    > znajomych, jeśli w firmie są wakaty.

    Ja tez z branzy, i o ile w Polsce sie niewiele afiszowalem z checia
    zmiany pracy, to za granica gdzieniegdzie sie powiesilem. I liczba
    telefonow z zagranicy fucktycznie spadla z 1-2 na tydzien do 0 na
    ostatni miesiac. Moze to byc efekt "Nowego Roku" - rozlicza sie budzety,
    planuje nowe, rekrutacja sila rzeczy spowalnia w tym okresie, w grudniu
    swieta wiec sie nie emituje ogloszen itd...

    Wieslaw