PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy obawiacię się o utratę pracy › Re: Czy obawiacię się o utratę pracy
  • Data: 2009-01-24 22:48:32
    Temat: Re: Czy obawiacię się o utratę pracy
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:glg50e$ig8$1@news.onet.pl, *Baloo* wrote:
    > "Wwieslaw" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To straszne. Jeszcze u niego pracujesz? Nie daj Bóg pewnego dnia kupi
    > zwykłą Wosebę zamiast Gevalii...

    Chyba zazdroscisz po prostu...
    W dobie roznych benefitow poza wynagrodzeniem takich jak telefon komorkowy,
    laptop, opieke medyczna, ubezpieczenie na zycie, czasami samochod sluzbowy
    to pracodawca moze rownie dobrze kusic tym ze bedzie oferowal wlasciwy
    serwis z dobra kawą, np smaczny catering jako obiady.
    Moze nie bylby to argument glowny za praca tam, ale na pewno jakis i mogacy
    podniesc zadowolenie z pracy w danym miejscu.
    Powoli wracamy do normalnosci i na szczescie w pewnych zawodach to
    pracodawca ma sie starac o pracownika i o niego dbac - bo mu sie to oplaci.
    W koncu to zadowoleni i dobrze pracujacy pracownicy przynosza mu dochody.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."