PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy należy zabierać ze sobą dokumenty aplikacyjne?Re: Czy należy zabierać ze sobą dokumenty aplikacyjne?
    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy należy zabierać ze sobą dokumenty aplikacyjne?
    Date: Sat, 15 Dec 2007 18:45:24 +0100

    chairon napisał(a):
    > Witam
    >
    > W wielu serwisach poświęconych doradztwu personalnemu można znaleźć tzw.
    > dobre rady odnośnie zachowania podczas rozmów kwalifikacyjnych, itp.
    > Często przypomina się aby na rozmowę kwalifikacyjną przynieść dokumenty
    > aplikacyjne. No i tutaj mam pewne wątpliwości, bo czy jest sens zabieranie
    > tych dokumentów jeśli wcześniej aplikowało się na dane stanowisko
    > wysyłając je mailem? Otóż byłem na kilku takich rozmowach i zawsze
    > rozmówca miał je przed sobą, więc zaczynam się zastanawiać czy w w/w
    > przypadku należy bezwzględnie przywozić je ze sobą.

    Ja zawsze zabierałem i z X spotkań tylko dwa razy się przydały. Raz bo
    prowadzący ewidentnie był nie przygotowany na to spotkanie i poratowałem
    go moim cv a drugi raz wystąpiła osoba w zastępstwie i już ta osoba
    miała ściągnąć od asystentki moje cv a ja baaach cv na stół :).
    I tak jak pisali to wcześniej jak masz cv możesz być postrzegany jako
    osoba przygotowane i uporządkowana etc.

    --
    Z pozdrowieniem
    marcin jan

    "Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"