PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy można pracować na 2 etaty › Re: Czy można pracować na 2 etaty
  • Data: 2003-11-28 18:10:19
    Temat: Re: Czy można pracować na 2 etaty
    Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bq81u6$bgk$1@news.onet.pl...
    > Pracuje w firmie ale mało zarabiam, (teraz jestem w ciąży i niedługo pójde
    > na zwolnienie)Czy moge w takim razie zatrudnic sie dodatkowo

    [ciach]

    Czegoś tu nie rozumiem? To kobietom w ciąży nie jest już potrzebny
    odpoczynek i spokój? :-/ Droga Pani.... ja bym pozostała jednak w tej
    firmie, w której przy najmniej Pani wie, czego się spodziewać po porodzie.
    Poza tym wątpię, by ktoś chciał zatrudnić ciężarną, chyba że na
    umowę-zlecenie na przykład. Proszę jeszcze to przemyśleć.

    D.