PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy można pracować na 2 etaty › Re: Czy można pracować na 2 etaty
  • Data: 2003-11-28 20:08:51
    Temat: Re: Czy można pracować na 2 etaty
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bq86ji$q4l$1@news.onet.pl...
    > ;)
    > A nie praca po 8 godzin.

    > W koncu chcialo by sie cos miec z tych opat ZUZ ( chociaz raz ).
    >
    > Pozdrawiam Dorota

    W ktorejs poniedzialkowej wyborczej praca (przypadkiem moja ulubiona lektura
    w ostatnim roku), tak 1-3 m wstecz, byl artykul, ze zus lubi niewyplacac
    swiadczen, jak ma podejrzenia, ze jakas lipa przy zatrudnianiu kobiety w
    ciazy byla. Doradzam ta lekture, bo mozesz sie wykosztowac i na skladki i na
    sprawe w sadzie o nalezne swiadczenia.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##