PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy mogę być nauczycielem? › Re: Czy mogę być nauczycielem?
  • Data: 2002-10-17 07:48:18
    Temat: Re: Czy mogę być nauczycielem?
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Rościszewski" <s...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:aoi19r$nmg$1@news.tpi.pl...
    Poczytaj trochę prawa oświatowego, a i lektura Karty Nauczyciela nie
    zawadzi. Stażystą możesz zostać ze środy na piątek, jak Cię szkoła
    zatrudni. Ale najdalej do ukończenia stażu musisz mieć uprawnienia
    pedagogiczne (pisali wyżej), a magisterkę możesz już w trakcie pracy.
    Uwaga! Można załapać się jako informatyk na pracę w szkole bez
    nauczycielęctwa! Przynajmniej teoretycznie. Podobno Dyrektor Szkoły ma
    prawo zatrudnić coś w rodzaju asystenta technicznego do opieki nad
    pracownią informatyczną. Dzieci nie uczysz, sieć ma chodzić, ew.
    przygotowywanie materiałów dla innych nauczycieli i takie tam.
    Jak znajdę adres, to dam na priva. A jak nie, to poszukaj na
    pl.soc.edukacja adres do p. Żaboklickiego (podpisuje się chyba SZ) -
    jest oblatany w branży jako n-l i informatyk - pchnij twoje pytanie na
    priva, raczej odpisze.
    pozdrowionka
    zairazki