PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktoś zna bliżej firmę AAT?Re: Czy ktoś zna bliżej firmę AAT?
    From: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy ktoś zna bliżej firmę AAT?
    Date: Mon, 7 Jan 2008 15:30:22 +0100

    > ostatnio pojawiło się ogłoszenie firmy AAT - poszukują specjalisty ds
    > technicznych. Ja akurat zacząłem rozglądać się za czymś nowym i w środę
    > idę do nich na rozmowę. Czy jest tu może ktoś kto u nich pracuje/pracował?
    > Najlepiej oddział we Wrocławiu.
    >
    >rozmawiałem z oddziałem w Katowicach. Byłem z czołówki "branży", z
    >praktyką, doświadczeniem, posiadam wszystkie potrzebne uprawnienia w tym
    >poświadczenie bezpieczeństwa i licencję PZT II stopnia. Gdy podałem kwotę
    >oczekiwanych zarobków (a te nie byly jakieś kosmiczne), ich entuzjazm
> [...]
    Rozmawiałem z nimi w czerwcu 2007. Sami nie mieli sprecyzowanej wizji tego
    stanowiska. Rozmowy miały być kilkuetapowe z ostatnim etapem z kimś z
    zarządu z Wa-wy. na szczęście do tego nie doszłobo jak dla mnie, na wstępie
    zaczęło wyglądać nieciekawie (brak wizji, zakresu zadań, perspektywy
    rozwoju, nieciekawa reakcja na oczekiwane zarobki. Wyglądało na to że
    szukają jelenia za 1500 netto.
    --
    Jackare
    Bytom