PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktoś zna bliżej firmę AAT?Re: Czy ktoś zna bliżej firmę AAT?
  • Data: 2008-01-09 09:36:07
    Temat: Re: Czy ktoś zna bliżej firmę AAT?
    Od: tom <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otez napisał(a):
    > Witam wszystkich,
    > ostatnio pojawiło się ogłoszenie firmy AAT - poszukują specjalisty ds
    > technicznych.

    Ci od alarmow?
    Ja kilka lat temu mialem rozmowe w oddzaile w Poznaniu. Nie mile
    wspominam... Szef mi powiedzial na dzien dobry ze jest takim "wielkim
    bratem" i wszystkich pracowników podglada w tv przemyslowej. Niby nic
    zlego, zwlaszcza w firmie ktora sie zajmuje takimi systemami, ale
    dlaczego od razu zaczynac rozmowe od straszenia? Potem byla seria pytan
    technicznych. Nastepnie rozmowa o pieniazkach - zaproponowali jakies
    grosze. Drugi etap mial byc w Wa-wie. Nie pamietam juz czy mnie
    zaprosili a ja odmowilem, czy tez mnie nie zaprosili. W kazdym razie
    niemile wspominam tamta rozmowe.

    tom