PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy informatyk to gatunek ginący? › Re: Czy informatyk to gatunek ginący?
    From: "Marcin" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy informatyk to gatunek ginący?
    Date: Sun, 13 Apr 2003 20:14:31 +0200

    Witam

    Użytkownik "Andy" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:b79ij9$hc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Użytkownik "Veron" <v...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > <cut>
    >
    > Ciekawy jestem Twego zdania o studiach wieczorowych w państwowej uczelni.
    > Brak ostrej selekcji wstępnej, aczkolwiek kadra ta sama co na dziennych.
    ??

    Podobnie jak na prywatnych chyba niestety.
    I moze jakis przyklad.
    Ten sam prowadzacy, ten sam przedmiot, ten sam zakres materialu
    (teoretycznie).
    Studie dzienne: Napisac 4 w sumie dosc proste programy jako wstep oraz po
    ich zaliczeniu
    zrealizowac projekt, czyli jeden bardziej rozbudowany program. Przy
    ocenianiu
    programow pomijajac to, ze program ma sie nie dac "wywalic" byl brany takze
    styl programowania, przejrzystosc kodu, itp.

    Studia uzupelniajce z inz. do mgr: Napisac 1 program (taki sam jak 1. na
    dziennych),
    drugi program byl juz dany przez prowadzacego i nalezalo go przerobic (taki
    sam jak 2. na dziennych)
    Czyli dwa pierwsze programiki z dziennych. Do tego napisac referat na temat
    sieciowy (np. opisac protokol IP).

    Przyklad drugi: Przedmiot statystyczne metody rozpoznawania obrazu.
    Ten sam prowadzacy.
    Studia dzienne: 8 programow przy czym skala trudnosci rosnie z zadania na
    zadanie.
    Studia wieczorowe: 4 programy (4 pierwsze z dziennych).

    Co nie wyklucza oczywiscie, ze ktos z wieczorowych nie bedzie lepszy od tego
    po
    dzinnych, ale....

    Pozdrawiam

    Marcin